Te Cunosc De Undeva 2 Antena 1 Sezonul 3

vineri, 19 octombrie 2012

Marian Niculae la Te Cunosc de Undeva 20 octombrie 2012 VIDEO ONLINE

Marian Niculae  la Te Cunosc de Undeva 20 octombrie 2012 VIDEO

Data naşterii: 18.09.1978 Marian Niculae este licenţiat în Studii Economice.

 I-ar fi plãcut sã urmeze o şcoalã de muzicã, însã părinţii lui s-au opus la vremea respectivă.

Cu toate acestea, Marian şi-a urmat pasiunea pentru muzică, iar din anul 2001 s-a alăturat trupei Haiducii. „Când mi s-a propus sã fac parte din emisiunea „Te cunosc de undeva!” nu am stat prea mult pe gânduri, întotdeauna accept provocãrile, mai ales când sunt conştient cã pot învãţa ceva din ele.

 Am câştigat foarte multe venind în aceastã emisiune, însã cel mai important dintre toate este faptul cã mi-am fãcut foarte mulţi prieteni noi.

Abia aştept sã vãd ce personaje îmi va oferi Ruleta!”

Te cunosc de undeva sezonul 2 episodul 6

Te cunosc de undeva reluare Antena 1

Te cunosc de undeva 20.10.2012 video

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu